رد کردن لینک ها

توافق نامه کاربری

شما می توانید پس از مطالعه بندهای مختلف و قبول این توافق نامه از امکانات ذکرشده درون سایت استفاده نمایید و در غیر این صورت سایت قزوین ملاس هیچ مسئولیتی را در تمامی زمینه ها از خود صلب مینماید.

بند۱: موضوع سایت ارائه خدمات خرده فروشی می باشد. که سعی شده در بستری مطمئن مشتریان بتوانند با مراجعه به سایت قزوین ملاس با خرید این کالاها از خدمات ما استفاده نمایند.

بند۲: تمامی اشخاص حقیقی بالای ۱۸ سال می توانند به عضویت سایت در آمده و از خدمات آن بهره­ مند گردند. اشخاص حقوقی که در دفاتر ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده باشند نیز می توانند عضو این سایت شده و از خدمات سایت استفاده نمایند.

بند۳: قزوین ملاس در مورد اطلاعات ارائه شده در هنگام ثبت نام از سوی مشتریانش متعهد می باشد و از این اطلاعات فقط در راستای اهداف تجاری و سایت قزوین ملاس استفاده خواهد شد و همینطور ارتباط مستقیم با کاربرانمان.

بند ۴: تمامی کالاهای ارائه شده در وب سایت قزوین ملاس همراه با عکس و قیمت می باشد. لازم به ذکر است در گاهی اوقات بسته بندی کالاها متنوع میگردد که ممکن است که عکس بسته بندی جدید در سایت نباشد و کالای ارسالی برای مشتری با عکس درون سایت متفاوت ولی کیفیت یکسان باشد که در این صورت سایت قزوین ملاس در قبال بسته بندی های متفاوت با عکس کالاهای ارائه شده هیچ مسئولیتی را قبول نخواهد کرد.

بند ۵: بازگشت کالا در موارد زیر قابل انجام است و قزوین ملاس در قبال آن مسئولیت دارد.

۱- کالاهایی که در زمان تحویل تاریخ انقضاء آنها گذشته شده باشد .

۲- کالاهای ارسالی که با کالای ثبت شده توسط کاربر متفاوت باشد.

۳- کالاهایی که دارای اشکال ظاهری مشهود که باعث شود مشتری نتواند از آن کالا استفاده کنند.

( برای مثال:شکستن تخم مرغ شامل استرداد کالا می گردد ولی له شدگی در گوشه ای از قوطی ها که مشکلی برای محصول بوجود نیاورد شامل استرداد نمیگردد)

تذکر: ما به کاربرانمان بهترین خدمات را ارائه خواهیم نمود اما موارد ذکر شده در بالا غیر قابل انکار است که مطمئنا با همکاری شما کاربران عزیز، ما نیز به هدفمان که همان خدمت رسانی بهتر و با کیفیت تر می باشد خواهد رساند.

تدکر: تمامی موارد ذکر شده توسط کاربران می بایست قبل از تحویل کالا توسط پیک قزوین ملاس چک گردد و بعد از تحویل کالاها به کاربران توسط کاربران نیز مورد تایید قرار گیرد و دریافت گردد، در غیر اینصورت سایت قزوین ملاس هیچ مسئولیتی را نسبت به کالاهایی که به مشتری تحویل داده شده است نخواهد داشت.

بند ۵: ارسال کالاها طبق ضوابط ارائه شده در قسمت حمل و نقل کالاها صورت خواهد گرفت.

بند۶: ارائه درگاهای ایمن بانکی معتبر و اخذ نمادهای لازم کسب و کار تجارت الکترونیک توسط سایت قزوین ملاس.

0