رد کردن لینک ها

 قوانین و مقررات

احتراما به استحضار می رساند جهت استفاده از خدمات سایت قزوین ملاس می بایست تمامی موارد ذکر شده در ذیل را مطالعه نمایید و در صورت استفاده از خدمات سایت به این منزله است که شما شرایط و قوانین ذکر شده را پذیرفته اید و آگاه باشید همواره بایستی این قسمت را مطالعه نمایید ممکن است که برخی اطلاعات بدون اطلاع قبلی جایگزین و یا بروز رسانی شود.

• قوانین عمومی
تمامی فرآیندهای سایت قزوین ملاس مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین و آیین‌نامه‌های تجارت الکترونیکی و قوانین حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان بوده و کاربران نیز ملزم به اجرای آن می‌باشند. طبیعتا کاربران نیز می‌پذیرند که با استفاده دائمی از این صفحه از تغییرات حاصله مطلع هستند.

• توصیف مشتری یا کاربر
اصطلاحاً به شخصی گفته می‌شود که با طی مراحل ثبت‌نام و تایید نهایی، از خدمات ثبت سفارش کالا در این سایت به غیر از مقاصد تجاری بهره می‌گیرد.

• نحوه ارتباط
در هنگام استفاده از خدمات این سایت و یا برقراری ارتباط با ما می‌پذیرید که به صورت الکترونیکی از طریق پست الکترونیکی، پیامک و یا سایر امکانات به درخواست شما پاسخ دهیم.
اطلاعاتی که در هنگام ثبت‌نام در اختیار قزوین ملاس قرار داده‌اید اعم از پست الکترونیکی، شماره تلفن همراه و آدرس ، مسیر پاسخگویی و ارتباط سایت قزوین ملاس با شما هستند.

• چگونگی ثبت و پردازش اطلاعات و ارسال کالا
کلیه سفارشات ثبت شده در روزهای هفته از شنبه تا جمعه در همان روز پردازش شده و امکان ارسال کالا در تمامی روزها بر اساس جدول زمانبندی ارسال و امکان سفارش کالا ۲۴ ساعته هر روز هفته برای کاربران مهیا می‌باشد. با این وجود در صورتی که موجودی انبار قزوین ملاس به پایان برسد، حتی پس از تایید سفارش، حق لغو آن و استرداد وجه برای سایت قزوین ملاس محفوظ می‌باشد .
قزوین ملاس می‌تواند بدون اطلاع قبلی نسبت به متوقف نمودن سفارش‌گیری در سایت اقدام نماید.  اما کلیه سفارشات ثبت شده قبل از این توقف را به خریداران ارسال می‌نماید.قزوین ملاس می‌تواند فروش کلیه یا بخشی از محصولات قابل ارائه خود را به هر دلیلی اعم از اتمام موجودی و یا سایر دلایل بدون هرگونه اطلاع‌رسانی قبلی متوقف نماید.
در صورت بروز هرگونه خطای احتمالی در خصوص درج قیمت کالا در سایت و یا تغییر قیمت و ییا دلایل پیش بینی نشده حق لغو سفارش ثبت شده برای سایت قزوین ملاس محفوظ خواهد ماند.

• استرداد کالا
سایت قزوین ملاس همواره تلاش می‌نماید تا کالای ارسال شده در نهایت سلامت تحویل مشتری گردد. درصورت هرگونه عدم رضایت اعم از کالاهای دارای انقضاء تاریخ مصرف کننده کالاهایی که با کالای ثبت شده مشتری متفاوت است کالایی که دارای اشکال ظاهری مشهود که باعث شود مشتری نتواند از آن کالا استفاده کنند(مثال:شکستن تخم مرغ شامل استرداد می گردد اما له شدگی قوطی کسنرو در گوشه­ای که هیچ گونه اشکالی در کیفیت محصول نداشته است شامل نمی شود) خریدار و کابر ما می تواند از طریق اطلاع رسانی از طریق پست الکترونیکی و شماره ذکر شده در سایت (به هیچ عنوان و هماهنگی قبلی مراجعه حضوری جوابگوی شما نخواهیم بود) و پیگیری همکاران ما که در زیر ۲ ساعت خواهد بود هماهنگی های لازم را برای ساز و کار برگشت کالا پس از تایید همکاران ما در بازرسی کالاهای ارسالی انجام خواهد شد.

• فروش محصولات بهداشتی و مقررات آن
خریدار باید قبل از استفاده از محصولات بهداشتی نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به اثرات و آسیب‌های آن و دریافت مشاوره از کارشناسان آن حوزه اقدام نماید. بدیهی است نظرات و پیشنهاداتی که سایر کاربران در قسمت مربوطه قرار داده‌اند تجربه شخصی این افراد بوده و برای سایت قزوین ملاس و افراد مذکور هیچگونه مسوولیتی ایجاد نمی‌نماید.
سایت قزوین ملاس هیچگونه مسئولیتی نسبت به عوارض ناشی از استفاده کالای سفارش داده شده توسط کاربران ندارد و هرگونه پیگیری می‌بایست از طریق مبادی قانونی، نسبت به شرکت‌های تولید‌کننده انجام گیرد.

• نقدها و نظرات و مطالب بارگذاری شده توسط اشخاص
تمامی پیوندهایی ارائه شده در قزوین ملاس توسط کاربران به سایر سایت‌ها باشد که تحت نظارت سایت ما نمی باشند ، قزوین ملاس در قبال مطالب و محتوی سایت‌های مذکور مسئولیتی ندارد و لذا شما می‌پذیرید که کلیه مسئولیت‌ها و عواقب ناشی از هرگونه آسیب و خسارت احتمالی را شخصا به عهده خواهید گرفت.
نظرات، پیشنهادات و انتقادات بعد از تایید توسط ناظران در خروجی سایت قرار خواهند گرفت. شایان ذکر است اگر مطالب مطابق با قوانین و شئونات نباشند، تایید نشده و در نهایت به نمایش گذاشته نخواهند شد.
در صورت مشاهده نظرات مخالف قوانین و شئونات جمهوری اسلامی ایران، کاربران می‌توانند مراتب را جهت پیگیری و اصلاح به پست الکترونیکی سایت قزوین ملاس ارسال نمایند.

• سیاست قیمت گذاری
این سیاست بر طبق قیمت مصرف‌کننده مندرج بر روی کالا و تخفیفات داده شده توسط انبار قزوین ملاس مبتنی بر احترام به حقوق مصرف‌کنندگان می‌باشد و سایت قزوین ملاس به صورت مستمر نسبت به بروز‌رسانی قیمت ها اقدام می‌نماید. گفتنی است در مواردی که کالا به طور خاص و در مقطع زمانی کوتاه دچار تغییر قیمت شده باشد، محتمل است قیمت مصرف‌کننده بدلیل موجودی قبلی در انبار قزوین ملاس کمتر از قیمت مندرج در سایت باشد. بدیهی است که در چنین موارد خاصی، با توجه به عدم اطلاع سایت قزوین ملاس از اختلاف قیمت، کالا بر اساس نرخ روز بفروش خواهد رسید. خریدار باید مستحضر باشد که همواره قیمت‌های مندرج در سایت قزوین ملاس ملاک محاسبه و صدور فاکتور می‌باشند.

• نمایندگی
سایت قزوین ملاس هیچگونه نمایندگی جهت سفارش الکترونیکی و یا به صورت فیزیکی در سراسر کشور ندارد و کلیه اقدامات از قبیل تراکنش‌های مالی و سایر خدمات قابل ارائه فقط از طریق آدرس www.qazvinmalas.ir صورت می‌گیرد.

• حوادث غیر مترقبه
سایت قزوین ملاس مسئولیتی در تاخیر یا در دسترس نبودن سایت ناشی از عوامل غیرقابل کنترل مانند عوامل طبیعی، انسانی، قطعی اینترنت و سرویس های مخابراتی و…. به عهده ندارد .
تمامی شرایط و قوانین ذکر شده در حالت عادی قابل اجرا می‌باشد و در صورت بروز هرگونه حوادث غیرمترقبه قزوین ملاس مسئولیتی نخواهد داشت.

• محتوا
همه آنچه در سایت قزوین ملاس که در دسترس کاربران قرار می‌گیرد اعم از کلیه خدمات، صفحات، تصاویر، موارد قابل ذخیره‌سازی، داده ها و محتوای موجود جزئی از اموال قزوین ملاس محسوب می‌گردد و حق استفاده و انتشار رسمی آنها مختص قزوین ملاس می‌باشد.
کلیه حقوق سایت قزوین ملاس شامل قوانین حق تکثیر و غیره به این سایت تعلق دارد .

نکات:

پس از اتمام عملیات خرید، امکان لغو سفارش (با توجه به نوع محصول) فقط با هماهنگی با واحد سفارش امکان پذیر است.
درصورت عدم حضور سفارش دهنده در زمان و مکان مشخص شده برای تحویل بدیهی است خسارت وارده به مجموعه قزوین ملاس تماماً بر عهده‌ی شخص سفارش‌دهنده می‌باشد.
پرداخت‌ها از طریق یکی از درگاه‌ های پرداخت بانکی کشور صورت می گیرد. بدیهی است مشکلات احتمالی ناشی از اختلال در این سامانه ها به عهده سایت نخواهد بود.

0